sobota 3. augusta 2013

Recenzia na 3 výrobky:)!

Ahojte:) Rozhodla som sa vám zrecenzovať 3 produkty od 3 rôznych značiek, ktoré som si v Júly zakúpila. Je to špirála od Essence, pleťová voda od Biodermy a Make-up od Dermacolu.



Špirála od Essence- špirálam od tejto značky som nikdy nedávala nejaku šancu. Raz som potrebovala súrne kúpiť špirálu narýchlo a táto ma vcelku zaujala. Tak som ju kúpila. Keď som si ju prvý-krát naniesla na riasy bola som až šokovaná. Riasy boli husté,dlhé a pekne odlepené. Vôbec sa nelepili ako od iných špirál. Tiež sa vôbec "nedrví" po pár hodinách. (Neviem ako to nazvať :D) Špirála stojí okolo 4eur. Čo je dosť málo oproti iným špirálam. Ale cenou sa netreba oklamať. Táto špirála stojí naozaj za to a odporúčam Vám ju vyskúšať;)

Make-up od Dermacol- tento make-up je určený na problematickú pleť s akné. Ja mám dosť problematickú pleť a preto som tento make-up vyskúšala. Celé to belenie sa vlastne skladá so samotného make-upu a korektoru, ktorý obsahuje Tea tree olej. Toto celé "balenie" (korektor,makeup) môžem vrelo odporučiť. Krije nedostatky a zároveň pleť upokojuje. Stojí okolo 6,50 :)


Pleťová voda od Biodermy- táto pleťová voda je známa myslím, že dosť. Je v dvoch prevedeniach:zelená a červená. Ja osobne používam zelenú, ktorá je určená pre mastnú a zmiešanú pleť. Tento mesiac som však vyskúšala červenú(bola akcia 1ZDARMA :D). Som s ňou spokojná. Pleť hydratuje a nevysušuje ako ostatné pleťové vody. Poznám, ale ľudí ktorý niesú s ňou spokojný. Vraj má presne opačný efekt, ale myslím si,že to závisí od typu pleti.No rozhodne je viac spokojných ľudí ako nespokojných. Ak ste túto pleťovú vodu neskúsili určite si ju zakúpte stojí to za to. Jej cena je síce trošku drahšia,ale vydrží vám dlho.:) Menšie balenie stojí okolo 13eur. A toto väačšie (500ml) okolo 20eur.


Dúfam,že sa vám toto recenzovanie páčilo.Ide o úprimné recenzie s vlastnou skúsesnosťou.:)Ak sa Vám páči aj môj blog, ktorý je síce uplne nový pridajte sa ako sledovatelia.:))

-Kelly

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára